No hay indemnización, ese dinero comprende los compromisos con el presupuesto de la UE de GB, entre otras cosas son las pensiones y salarios de los británicos que trabajan para la UE, Farange incluido. También son los programas de I+D de empresas e instituciones británicas (plurianuales), con lo que si no aporta GB su parte estas no ven un euro de la UE y sus investigaciones se terminan.calamar31 escribió:los mandarines de la UE vas a ver como reducen sus demandas versallescas de indemnizacion (50.000 millones ) y se llegara a un acuerdo mutualmente beneficioso.
Así que menos literatura de barra de bar.
Y claro, son los alemanes los preocupados.:
Lo de leer los artículos para qué....The German envoy’s comments came as motor industry leaders warned that the cost of car manufacturing would go up £70m a day if the UK leaves the EU without a deal, making the British automotive industry more vulnerable to closures,.
They also warned for the second time this year that car prices will go up by an average of £1,500.
“Leaving the EU without a deal would trigger the most seismic shift in trading conditions ever experienced by automotive, with billions of pounds of tariffs threatening to impact consumer choice and affordability,” said the Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT) at an industry conference in London.
“The end to borderless trade could bring crippling disruptions to the industry’s just-in-time operating model. Delays to shipments of parts to production plants are measured in minutes, with every 60 seconds costing £50,000 in gross value added – amounting to some £70m a day in a worst-case scenario,” it added.