http://maxdefense.blogspot.com.es/2013/ ... trale.html
The ships are offered to the Philippine Navy for almost Php 6 billion each, including refurbishing works “zero timing” (whatever that specifically meant, haven’t heard zero timing a ship in my lifetime) of the ship’s hull and superstructure, gas turbine and diesel engines, and all other items; replacement of worn out and outdated systems; training of crewmen & provision of support teams from Italy (which are said to be joining the ship to the its trip home, and will be staying in the Philippines for several months), and full-load ammunition.
hablamos de unos 130 millones de dolares por buque... italia haciendo caja...
muy mal negocio a pesar de las condiciones de la venta, los dos buques entregados a "cero" en todos sus sistemas y casco, pero no modernizadas con sistemas actuales... suite electronica de finales de los 90's... toda una SAHUREKADA...
agur
ATLANTA escribió:Las Maestrales seguro que deben estar bien carreteadas con el uso que MMI les da hasta el dia de hoy. Creo que para nadie seria un buen negocio hacerse de ellas tras su baja en Italia, plataformas que rondan los treinta años e insisto, con mucho uso.
saludos
ATLANTA